PERSMEDEDELING
12.03.2013
Water beleven met meTime_spa producten van KEUCO

Water als volle straal / weldoende opgietingen: warm en koud

De badkamer ontwikkelt zich meer en meer tot een plek der ontspanning en regeneratie. In plaats van pure functionaliteit staat de zinnelijke waterbeleving steeds meer op de voorgrond. Wellness in de badkamer begint bij een leefbare en comfortabele ambiance en wordt gekroond door meTime_spa producten van KEUCO voor de bijzondere waterbeleving onder de douche, die de gezondheid bevorderen en weldadig werken.

Het element water trekt mensen sinds jaar en dag in zijn ban. In het bijzonder fascinerend wordt het in de vorm van een waterval. Met de esthetische stortdouche van KEUCO kan deze waterbeleving naar de eigen badkamer worden gehaald: Het gevoel, onder een waterval te douchen, de oorspronkelijke kracht van het water op zich laten inwerken, laat ook geest en ziel ontspannen.

Om de weldadige en ontspannende werking van het water bijzonder intensief op huid en spieren te laten uitbreiden zijn ook watertoepassingen naar het voorbeeld van de opgietingen van Kneipp geschikt. Met de wellness-slang kunnen gezondheidbevorderende wisselbaden ook in de badkamer thuis comfortabel worden uitgevoerd – geheel zonder tijdsdruk in privésfeer.
Pressekit
meer informatie
bm CONSULTING
Birgit Munz